Serwis

Towary zakupione w Xsonic.pl mogą posiadać gwarancje producenta lub gwarancje naszego sklepu. Świadczy o tym karta gwarancyjna wystawiona w dniu wysyłki towaru.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą Lub paragon) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane w instrukcji obsługi).

Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem, wskazanym w karcie gwarancyjnej. Jezeli masz pewne wątpliwosci lub pytania co do sprzętu, prosimy o skontaktowanie sie z naszym działem serwisowym, korzystając z wygodego formularza kontaktowego w zakładce - Kontakt

Pozstałe warunki reklamacji:

1. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem (uwaga: prosimy nie mylić z zamówieniami wysyłanymi do Państwa za pobraniem). Aby Państwa reklamacja mógła zostać szybko rozpatrzona, prosimy:
- wypełnić poniższy Formularz reklamacji, podając w nim niezbędne informacje.
- towar odesłać na adres: (REKLAMACJA) Xsonic.pl, ul. Broniewskiego 57, 83-110 Tczew, w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).

Towar prosimy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające uszkodzeniu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).

Formularz reklamacji plik do pobrania i odczytu za pomocą programu 


Dołącz do nas na Facebooku!

Rozdajemy punkty za kliknięcia! Polub nas na Facebook i odbierz kupon rabatowy: